onsdag 28 oktober 2009

Förändring

Efter mycket om och men, så har jag och min sambo börjat med diet. Inte världens roligaste sätt att gå ner i vikt på. Allevo soppor ochnaturdiets soppor det är vad jag lever på. Av någon anledning kom jag upp till 106.6 kilo. Och jag har gått ner 6,6kg, jag räknar med att väga under 100kg imorgon.

Jag har inte riktigt bestämt mig än vad jag ska väga men jag ska först sikta in mig på 80 kg och sedan gå ner till 60-65 kg sedan får vi se vad som händer. Jag ser fram emot att komma i oanvända jeans i mindre storlekar som har legat i gömmorna ett tag typ 3 år.

Det känns som att alla bantar i min omgivning, jobbet 4 av 5 bantar på olika sätt, min sambos släkt 4 st av många orkar inte räkna.

Har börjat att promenera till hemma stationen och den i karlber sedan till jobbet stegräknaren beräknade det till 5225 steg.

Är ganska seg i kroppen efter 12 minuters träning på crosstrainern och 80 situps.
+ extrapromenad känner att idag måste kroppen få vila och ta det lugnt, jag lever trots allt bara på 500kc per dag ibland bara 400 kc jag orkar inte trycka i mig hur mycket äcklig soppa som helst.

Det står i instruktionerna att man blir piggare efter 3-4 dagar, för mig tog det 7 dagar, frågan är varför. Men jag orkar inte grubbla mer på det. Ikväll åker jag en kortis till Skapahobby, få se vad de ska lära ut idag:)) Men jag kommer inte köpa något, bara umgås och ha det trevligt där.

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar