tisdag 5 oktober 2010

Det var länesedan jag skrev något i min blogg.

Jag gick ju upp i vikt efter Nepal och Milano, bara 5 kg inte så farligt.
92.3 och nu ligger jag på 83.8 Äntligen ligger jag "under" 84 kg, det är så skönt.
Har lyckats klämma i mig ett par trånga Lindex jeans i strlk 44.

Jag kommer inte kasta de andra byxorna förrän jag är stabil i storleken jag suktar efter, vem vet jag kan få en ny depressions åg och det är onödigt att lägga extra kostnad på byxor.

Min läkare sa att min högsta tillåtna BMI vikt är 84 kg. Jag tänker fortsätta med shakerna åtminstone 10 kg till. Jag testade 2 nya pass igår på Sats, Spinning och Core, Spinning var en en mardröm för en otränad rumpa, jaghar inte cyklat på 20 år orsak att jag var med om olyckor med cyklandet pga av min sviktande syn.

Så jag tänkte nu köper jag en vadderad historia att trä över sadeln, , kan erkänna att det vr en onödig kostnad, inte vansinnigt dyr men jag fick ont i sittknölarna ändå, annars var det ett trevligt pass, Core var kul. en del övningar så pass kul att jag ska träna det hemma, tummen upp!

Men Yoga är min stora favorit förutom vissa extrema balansövningar:)?
Men jag antar att det bara är att träna och åter träna. Men svårt eftersom min syn problem påverkar min balans, suckar djupt!

Önskar at jag hade obegränsat med pengar skulle vilja köpa pt träning för 13500 sats har ett sådant ebjudande, + att priset är 13500 nu kostar nästan 19000 annars, massage kort för ca 7000 många massage timmar, plus Tei maskin ej på sats, kostar 8500:-. Visst är jag dyr i drift :)).
Det var allt för idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar