söndag 3 januari 2010

Lite blandade bilder sverige och England

...............................................
På flygplatsen bjöd snälla C, sambon och mig på varsin cappucino, Koppen var stor och hjärtat sött:) Tack än en gång C! Det var gott och välbehövligt, med tanke på hur det var vid incheckningen efteråt, tur att vi hann fika innan.

Grusig bild på en fin vinterdag den 23 dec,tur att jag hann fota för dagen efter regnade det och gatorna och alla vägar inne i city glashala, den staden äger ingen egen snöplog och de sandade nån dag efter, sandningen gick till på följande sätt 2 gubbar stod på ett lastbilsflak med varsin spade och skyfflade sand. I england är de vana vid att allt smälter bort dagen efter, men med tanke på klimatförändringarna kan det vara en god ide att införskaffa en i varje stad. Men det är ju det här med pengar som det inte är gott om direkt.

Lill M´s Snow warrior cat co worker var snälla pappa C.

Läcker parkbänk, se ormarna eller ska man kalla det för små sjöodjur? Tog en annan bild som finns i vanliga kameran. Jag tror den blev bra publicerar det en annan dag. dessa bänkar finns på en historisk plats i B-u-T.
.....................................................................
En snöig dag i B-u-T, snö som kändes som småspik när det träffade ens ansikte.
..........................................
Denna bild tog jag första advent när jag besökte en väninna i Örebro. tog flera bilder. Kan publicera dem en annan dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar