söndag 3 januari 2010

Stop staring!


Kunde inte motstå denna klänning, hittade den på tradera, det var en måste ha klänning, säljaren skrev att den kostade 137 dollar och frakten var dyr. Jag gav 808 plus 48 kr i frakt och den kom snabbt hem till rätt brevlåda. Hittade hemsidan Stop Staring heter företaget, de hade många fina klänningar. http://www.stopstaringclothing.com/

Det var skön kvalite´ på tyg materialet och den satt som gjuten. Lyckades spilla lite dipp på nyårsafton. Suck! Nåja Min väninna A lyckades göra hårets storlockigt resultatet blev åt Marlene Dietrich hållet, och det var den effekten jag ville ha.

Jag gillar kläder som påminner om 1920-30-40-50-60 och 70 talet, det gäller också tidigare sekler. 1980 talet går helt bort, så otroligt smaklöst.
Om jag orkar fota kläderna jag fick av svägerskan så lägger jag ut bilderna här på bloggen senare nån gång.

1 kommentar: